Complaint: Niets geleverd wel betaald

user-23894 on 05 October 2010 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een bestelling gedaan waarbij een langere levertijd was, echter niet voor de betaling. Produkt kon niet geleverd worden, wacht al meer dan 14 dagen op terugstort geld, ik mag geen adminkosten rekenen zeker.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van MIJN geld met RENTE

Message from Afterpay

13 years ago - Geachte heer, mevrouw, Wilt u contact met ons opnemen zodat wij kunnen nakijken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Mevrouw van Nieuwenhoven AfterPay B.V. 0513 - 744115 of per mail op specialdesk@afterpay.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Naar aanleiding van uw bericht op deze site heeft AfterPay getracht in contact met u te komen om de door u geplaatste klacht te bespreken en op te lossen. Helaas hebben ondanks diverse pogingen u niet kunnen bereiken.
AfterPay streeft naar optimale klanttevredenheid waar het gaat om het achteraf betalen van online aankopen voor zowel webshop als consument! Graag willen wij dan ook alsnog in contact met u komen om gezamenlijk uw klacht te bespreken en op te lossen. Vriendelijk verzoeken wij u een e-mail te sturen naar specialdesk@afterpay.nl of telefonisch contact op te nemen met afdeling Special Desk van AfterPay . U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0513-744115.

All complaints of