Complaint: Onbetrouwbaar

user-191361 on 30 July 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn bestelling word meer dan 3 keer geweigerd,de klantenservice verteld steeds een ander verhaal.
In eerste instantie werd er verteld dat er geen enkel reden zou zijn voor weigering.
Vervolgens werd er verteld dat er wel degelijk een reden is , maar dat ze telefonisch geen informatie kan verstrekken.
De medewerker heeft mij heel onvriendelijk te woord gestaan, en weigerde in het systeem voor mij na te kijken wat nou de exacte reden hiervan is.
In het verleden heb ik gebruik kunnen maken van het achteraf betalen met acceptgiro. Afterpay weigert dit steeds.
Ik begrijp er niets meer van, onduidelijkheid en onbetrouwbaarheid heeft Afterpay bij mij als indruk achter gelaten. Ieder medewerker verteld wat anders, duidelijk geen correcte of betrouwbaar informatie.

Desired solution:

Ik wil graag zo spoedig mogelijk weten waarom afterpay steeds weigert.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Afterpay to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Afterpay

Afterpay

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

AfterPay heeft intern dit probleem bekeken en blokkade opgeheven. Dit duurt ca. 8 dagen.
Mail gestuurt dat mw. Bouzit het na 8 dagen weer kan proberen en uitleg gegeven over afwijzing.

All complaints of