Complaint: Onterecht administratiekosten in rekening brengen / geen nota verzenden naar klant

user-214701 on 26 November 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Inmiddels heb ik 3 keer gebruik gemaakt van Afterpay.
3 keer heb ik geen nota mogen ontvangen, pas na 3 maanden komt er een e-mail met 2 keer herinneringskosten / administratiekosten van maar liefst 45 euro.
Dit terwijl er nooit een nota dan wel herinnering is gekomen.
(Afterpay komt niet ongewenste mail terecht of anders)
Na 2 keer was ik het zat om belazerd te worden, en heb ik zelf 2 maal toe na een bestelling contact opgenomen met Afterpay via mail, om te vragen of ik mag betalen en dat ik een nota wil ontvangen..
Maar nee hoor, geen enkele reactie. Uiteindelijk komt er toch weer een mail van de klantenservice, net als de andere 2 keer, ik moet direct betalen incl. een opslag van 45 euro.
Inmiddels betaald, en vorder het bedrag terug, ik heb bewijs dat ik twee maal per e-mail gevraagd hebt om een nota.

Vorige week besteld bij WE.NL middels Afterpay. Binnen 5 werkdagen krijg ik de nota…. u raad het al…. wederom tot op heden nog geen nota, wellicht komt deze over 2 maanden met 45 euro toeslag.
Vanavond heb ik ze weer aangeschreven per mail met de vraag om een nota mogen te ontvangen. Ik ben benieuwd of ik weer wat hoor. Inmiddels ben ik het zat en voel mij belazerd.
Het gaat mij niet eens om het geld, maar de manier hoe dit bedrijf werkt en niet reageert op e-mail aan de klantenservice.

Desired solution:

Toeslag herinnering / administratie kosten terug van laatste betaling. En wil de nota's ontvangen van mijn laatste bestelling.

Inmiddels heb ik mijn bewijs ( verzonden e-mailberichten ) wederom gemaild om tot een oplossing te komen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

All complaints of