Complaint: Waarom kan ik geen gebruik maken van Afterpay?

user-177522 on 10 May 2013 about Afterpay in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al sinds gisteren probeer ik een bestelling te plaatsen met afterpay. Om een of andere rede word dit niet geaccepteerd en moet ik maar direct betalen? Terwijl ik altijd met acceptgiro betaal en nog nooit te laat heb betaald en ook nergens rekeningen heb openstaan! Er staat ook geen uitleg bij vermeld, hoe komt afterpay in hemelsnaam aan de wijsheid dat ik niet credit-waardig ben? Slechte zaak dit.

Desired solution:

Dat ik gewoon een bestelling kan plaatsen zonder vooruit te hoeven betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Afterpay about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Afterpay to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Afterpay

Message from Afterpay

11 years ago - Beste consument, Wij betreuren het te lezen dat u ontevreden bent over de werkwijze van AfterPay B.V. Om u goed van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag van u, uw postcode, huisnummer en eventueel het factuurnummer. Wij streven er naar om u zo spoedig mogelijk een reactie terug te geven. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachten AfterPay B.V. Met vriendelijke groet, Klantenservice AfterPay Heeft u nog vragen? 'Klik dan hier om onze veelgestelde vragen te bekijken op de website' Mocht het antwoord op uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u ook bellen met de Klantenservice van AfterPay, 0900 – 40 50 60 2 (0,20 cent per minuut) of stuur een e-mail naar klantenservice@afterpay.nl. Onze medewerkers helpen u graag. AfterPay B.V. Postbus 434 8440 AK Heerenveen T: 0900 – 40 50 60 2 W: www.afterpay.nl  Please consider the environment before printing this e-mail Disclaimer Dit e-mailbericht is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit e-mailbericht bent, verzoeken wij u vriendelijk om de verzender hiervan direct op de hoogte te stellen en om het bericht van alle locaties in uw computer en netwerk te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verstrekking aan en/of gebruik door derden van dit e-mailbericht en/of deze informatie is niet toegestaan. Indien dit gebeurt kan er sprake zijn van onrechtmatig handelen. AfterPay B.V. is niet in staat om de inhoud van de informatie die via het internet wordt verstuurd te controleren en aanvaardt daarvoor geen enkele aansprakelijkheid. Tenslotte geven wij u het advies om alle inkomende emails en bijlagen te controleren op de aanwezigheid van virussen. Hoewel de verzender fysieke, electronische en procedurele maatregelen heeft getroffen om niet publieke informatie te beschermen en al haar digitale informatie tegen virussen te beschermen, aanvaardt de verzender van dit bericht geen aansprakelijkheid voor enige schade veroorzaakt door een virus die per abuis met het versturen van deze email mee is gekomen. AfterPay B.V. is statutair gevestigd te Zwolle onder KvK nr. 08203350.

Message from Afterpay

11 years ago - Geachte mevrouw van der Meijden, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw klachft. In uw klacht vraagt u waarom u geen bestelling kunt plaatsen met de achteraf betaalmethode AfterPay. Vanuit privacy wetgeving mogen wij eest uw vraag beantwoorden na identiteitscontrole. Vriendelijk verzoeken wij u een kopie van uw identiteitskaart, paspoort of rijbewijs aan ons toe te sturen. Op deze wijze kunnen wij controleren of u besteller bent. Wij conformeren ons hiermee aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens. U kunt een kopie legitimatie, met een kort begeleidend schrijven, onder vermelding van uw naam, adres en woonplaats per e-mail versturen aan klantenservice@afterpay.nl of per post aan: AfterPay B.V. Postbus 434 8440 AH Heerenveen Na ontvangst van de gevraagde documentatie kunnen wij u uitleg geven omtrent de afwijzing. Met vriendelijke groet, Klantenservice AfterPay Heeft u nog vragen? 'Klik dan hier om onze veelgestelde vragen te bekijken op de website' Mocht het antwoord op uw vraag er niet tussen staan, dan kunt u ook bellen met de Klantenservice van AfterPay, 0900 – 40 50 60 2 (0,20 cent per minuut) of stuur een e-mail naar klantenservice@afterpay.nl. Onze medewerkers helpen u graag. AfterPay B.V. Postbus 434 8440 AK Heerenveen T: 0900 – 40 50 60 2 W: www.afterpay.nl  Please consider the environment before printing this e-mail Disclaimer Dit e-mailbericht is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit e-mailbericht bent, verzoeken wij u vriendelijk om de verzender hiervan direct op de hoogte te stellen en om het bericht van alle locaties in uw computer en netwerk te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verstrekking aan en/of gebruik door derden van dit e-mailbericht en/of deze informatie is niet toegestaan. Indien dit gebeurt kan er sprake zijn van onrechtmatig handelen. AfterPay B.V. is niet in staat om de inhoud van de informatie die via het internet wordt verstuurd te controleren en aanvaardt daarvoor geen enkele aansprakelijkheid. Tenslotte geven wij u het advies om alle inkomende emails en bijlagen te controleren op de aanwezigheid van virussen. Hoewel de verzender fysieke, electronische en procedurele maatregelen heeft getroffen om niet publieke informatie te beschermen en al haar digitale informatie tegen virussen te beschermen, aanvaardt de verzender van dit bericht geen aansprakelijkheid voor enige schade veroorzaakt door een virus die per abuis met het versturen van deze email mee is gekomen. AfterPay B.V. is statutair gevestigd te Zwolle onder KvK nr. 08203350.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Afterpay

All complaints of