My complaint:
Ik heb voor mijn dochters een bestelling gedaan die op een verkeerde adres werd bezorgd.
Eenmaal toen ik de bestelling en acceptgiro kreeg die inmiddels verhoogd was van 45 eur naar 76 eur heb ik direct een adreswijziging gedaan en het bedrag betaald.door een fout op de pagina moest ik opnieuw inloggen met als gevolg dat ik de bedragen dubbel betaald had.in tot 129 eur.
Hierover heb ik contact opgenomen met afterpay die mij heel onbeschoft vertelde dat het inmiddels uit handn was gegeven aan een incassobureau,deze hoort gewoon bij afterpay,want dat kon ik bij een bestelling lezen.Hoe kan iets uit handen gegeven zijn zonder daar de klant over te informeren.Ik heb her wel 8 keer contact over gehad zowel telefonisch als per mail.eindelijk een vriendel+ijk telefoontje gehad met excuses en het verzoek om mijn bankrekeningnr te geven zodatde bedragen teruggestort zouden worden.
Maar……..er was maar 1 teveel betaalde bedrag te zien……hoe is het mogelijk,de bedragen zijn op het zelfde tijdtip overgemaakt.hier wilden ze ook weer een kopie van,maar tot op heden heb ik nog geen terugbetaald bedrag gezien.resultaat zware hoofdpijn nav alle administrateve rompslomp en welles nietes telefoontje.
en als toetje……..worden mijn bestellingen bij kleertjes.com afgewezen zonder dat er een reden te zien is en …..mevrouw neemt u contact op met afterpay……jaja after that………………
Desired solution:
Ik wil per direct een telefoontje.
Ik ben te bereiken met het nummer 0685254848.
dat mijn teveel betaalde bedragen teruggestort worde.,want ik ben heeeeeel wat acties misgelopen en niet eerlijk behandeld.