Complaint: Afzegging Leesmap van de Leesland

user-217935 on 12 December 2013 about leesland in category Magazines

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na 3 x te hebben gebeld en 3 x een brief te hebben gestuurd, nog steeds geen eindiging van mijn leesmap. Krijg een chagerijnige man aan de telefoon die wil beweren dat ze mijn brieven niet hebben binnengekregen. Moest ze maar aangetekend versturen. Daarnaast beweren ze dat ze nooit hebben gezegd dat ik het contract per direct kon beïndigen, terwijl ik dit tot 2 maal toe te horen heb gekregen en terwijl ik meerdere klachten heb over hun. Alsnog moest ik hun maar een brief sturen met de vraag of ze het contract konden beïndigen. Met veel martelen kreeg ik een mailadres van hun. Alsnog moet ik tot week 35 gewoon betalen. Onbeschoft!

Desired solution:

Per directe opzegging zonder verdere kosten! Eerlijk en open houding tegen over de klanten, want hoe ze nu met hun klanten omgaan is onbeschoft en associaal!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to leesland about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by leesland

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by leesland

leesland

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

Gisteren hebben wij een opzegbevestiging aan u gestuurd naar aanleiding van het telefoon gesprek, uw abonnement stopt in week 35/2014 omdat u een 2 jaars contract met ons heeft.
Wij hebben geen enkele brief van u ontvangen, was dit wel het geval geweest had dat voor de einddatum van uw abonnement niets uitgemaakt, u dient uw contract gewoon af te maken.
Per telefoon doen wij nooit geen toezeggingen op opzeggingen,daar een andere afdeling dit afhandelt, en nooit per telefoon.
Het is nu eenmaal zo dat als u verplichtingen heeft, u deze na dient te komen.
Met vriendelijke groet,
Leesland Ledenadministratie

All complaints of