Complaint: AHG Schmeits

user-217775 on 11 December 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zag de ipad aktie van de telegraaf, mij meteen aangemeld.
Ik wordt doorgestuurd naar Focum omdat er waarschijnlijk iets is met mijn betrouwbaarheid als klant.
Voor mezelf een vreemd verhaal wat ik niet begrijp.
Mijn vriendin aangemeld, hetzelfde probleem.
Ik denk ik probeer een ander adres ( dit omdat wij sinds een jaar in een huurhuis wonen)
En ja hoor geen probleem abonnement zonder problemen aangemeld.
Dit is dus een adres gebonden weigering welke mijn goede naam in twijfel trekt
Ik word van het kasje naar de muur gestuurd door de telegraaf en kom niet tot een bevredigingde oplossing.

Desired solution:

Fatsoenlijk kijken wat het probleem is en dit probleem corrigeren en oplossen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

All complaints of