Complaint: Al 2 jaar kapotte meubels

user-15179 on 05 July 2010 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb bij woonsquare in 2006 een complete woonkamer gekocht, in 2007 begon het gezeur met de ladegeleiders van de dressoir en de tvkast, deze zijn nu inmiddels 2x opgehaald en al minstens 15x is er een monteur bij ons aan huis geweest, sinds eind 2008 kan ik geen gebruik meer maken van mijn dressoir en tvkast omdat deze constant kapot is of wordt opgehaald en dan minstens 6 weken weg is. Nu zijn de meubels vrijdag terug gebracht na 6 weken weg te zijn geweest en het probleem is gewoon hetzelfde en het is beschadigd terug gebracht er is met de poten over de grond gesleept waardoor die nu kapot zijn en er is een hoek van de lade af ( deze is wit hoogglans dus valt erg op ) de lades en klepkasten zitten helemaal scheef en gaan weer niet goed open en dicht. Ik word hier echt zo wanhopig van….verschrikkelijk!!! Ik heb 3500 euro betaald en heb nu al 2 jaar alleen maar gezeik ik ben het beu, nu willen ze de klacht afkopen voor 200 euro zijn ze gek geworden ofzo….wat moet ik daar nou mee?? Ik heb een complete woonkamer gekocht dus moet dan in zn totaliteit nieuw kopen…want kan dat niet combineren met iets is geen gezicht, 200 euro….??? Hoe durven ze na 2 jaar gezeik en nog eens gezeik.
Ik wil genieten van mn meubels daarvoor koop je ze toch en dan zeggen dan je een CBW-erkend bedrijf ben….ze moesten zich schamen zo met mensen om te gaan!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn meubels worden vervangen door andere meubels die wel goed zijn. Waar ik op kan vertrouwen, ik vind dit niet meer dan normaal als je iets koop wat schijnbaar niet te maken is ( na 2 jaar proberen ) dan moet er iets ter vervanging komen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Aangezien deze klant geen gegevens in de klacht vermeld, kunnen wij niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Voor ons is de klacht dus opgelost

All complaints of