Complaint: Al drie dagen lang gescand in sorteercentrum

user-149631 on 20 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wacht al bijna 2 weken lang op mijn pakketje uit Duitsland. Vorige week vrijdag zal mijn pakketje al binnen zijn. Als ik bel naar klantenservice krijg ik een antwoord: WIJ WETEN NIET WANNEER KRIJG JE JOUW PAKKETJE WANT PAKKETJE ZIT IN SORTEERCENTRUM!!!! is zo onprofessioneel bedrijf, ik heb geen worden voor.
Is kerst en ik blijf wachten op mijn cadeau. 2 weken lang!!!
Bij Track&Trace al drie dagen word HELEMAAL NIETS verandert, blijft een tekst staan en PAKKETJE GESCAND IN SORTEERCENTRUM! Sorry, maar dat kan echt niet.

Desired solution:

Ik wil graag weten WANNEER ik krijg mijn pakketje???????? En eigelijk WAAR is mijn pakketje.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de ontvanger van het pakket onze excuses aangeboden voor het verloop van de zending. We hebben helaas moeten constateren dat deze door een fout van onze kant vertraging heeft opgelopen. De ontvanger heeft het pakket inmiddels in ontvangst genomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of