Complaint: Al een maand geen internet en telefoon

user-158611 on 06 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een aansluiting bij mijn buurvrouw voor interactieve tv is mijn verbinding eruit. Ik heb bijna dagelijks gebeld met 0800 nummer, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik krijg meerdere antwoorden als dat dit moet toch niet kunnen en dit is wel heel erg, dat het een complex probleem is, dat er fouten gemaakt zijn en daardoor mijn lijn verbroken is.
Er bij de achterliggende diensten een personeelstekort is en dit daardoor niet sneller opgelost kan worden. En zo nog veel meer van dit soort antwoorden.

En natuurlijk beloftes dat de persoon het nu persoonlijk gaat monitoren, ze het inmiddels een week geleden hebben laten ‘escaleren’ en dat er nu alles aan wordt gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Op het KPN forum, ook berichten geplaatst om het via een andere weg opgelost te krijgen. Maar ook dit heeft geen resultaat opgeleverd.

Ook de klachtendienst een melding gedaan, hierdoor een week later door terug gebeld, gaat even in mijn dossier kijken, weer krijg ik te horen dat er fouten gemaakt zijn maar dat er nu aan gewerkt wordt dat ik een nieuwe lijn krijg.

Gisteren eindelijk gebeld door de netwerkdienst, dat ze 13 februari een nieuwe lijn komen installeren. Ik ben sprakeloos dat is toch geen snelheid dat ze een door hun zelf veroorzaakt probleem komen oplossen. De juffrouw zegt
dat zij er niets aan kan doen, maar dat de KPN er een spoed van kan maken.
Dus al weer 4 x het 0800 nummer gebeld, en krijg te horen dat er een aantekening van wordt gemaakt, maar mijn ervaring is dat er dan weinig gebeurd. Dus weer bellen met de vraag hoe er een spoed van gemaakt kan worden, de juffrouw zegt dat zij niet in contact kan komen met de achterliggende diensten. Ook op het forum krijg ik het antwoord dat ze er niets aan kunnen doen, dat er met man en macht aan is gewerkt om het op te lossen en dat er niets anders opzit dan te wachten, dat ze met handen en voeten gebonden zijn aan de techniek en de systemen.

Ik ben bezig met het opstarten van een een bedrijf en dus zeer afhankelijk van internet en telefoon.

Desired solution:

Dat er nu een spoed wordt gemaakt van het herstellen van mijn lijn.
Dat er een compensatie van de kpn komt voor het niet mijn werk goed kunnen doen. Inmiddels nl. wel gewoon de factuur voor de diensten ontvangen en deze is ook afgeschreven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of