Complaint: al een week geen internet door eigen fout van KPN

user-184632 on 18 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Woensdag 12 juni is er een monteur van KPN bij mijn onderburen langs geweest om internet voor hem aan te sluiten. Zelf had ik sinds begin februari al internet via KPN.
Woensdag avond kwam ik thuis van werk, wat bleek nou mijn onderbuurman had internet maar ik niet meer! Ik dacht eerst dat het aan mijn experia box lag, daarom heb ik hem uit en aan gedaan maar hier lag het niet aan. Het lampje power en wireless brandde gewoon, behalve de lampjes internet en broadband. Met andere woorden mijn experia box doet het wel maar ik heb geen internet. Ik heb gelijk KPN gebeld om het verhaal uitleggen, gelukkig kon er de volgende dag een monteur langs komen tussen 18.00 – 20.00uur om naar onze aansluiting te kijken.
De volgende dag (donderdag 13 juni) na 20.00uur nog steeds geen monteur gezien. Ik vervolgens weer bellen naar KPN, na 15min wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Onze excuses dat de monteur niet op kwam dagen, ik ga er een melding van maken en u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld.
Vrijdag 14 juni, maar afwachten dus op een telefoontje. Ik vond het erg lang duren en heb zelf rond 11.30uur ‘nogmaals’ met KPN gebeld. Ik heb gevraagd of ik zelf niet een nieuwe afspraak kan maken omdat ik het weekend echt niet zonder internet kan zitten i.v.m. school, want ik moet via internet een rapport inleveren. Ik had verteld dat ik het belachelijk vond dat ten eerste de monteur niet op kwam dagen en ik ten tweede ik niet eens terug gebeld wordt. De telefoniste aan de telefoon begreep me helemaal en heeft een nieuwe melding gemaakt. Hij gaf aan dat ik voor 15.30uur wel een telefoontje mag verwachten. Ik hoopte dat dit ook het geval was, zodat ik misschien dezelfde avond nog een monteur kon zien en anders hadden ze op zaterdag 15 juni tot 13.00uur ook nog wel diensten. Het was inmiddels alweer 16.00uur en ik heb nog steeds geen telefoontje gehad. Ik dacht; hebben ze mijn juiste telefoonnummer wel? Ik snap ook nog steeds niet waarom de monteur niet kwam opdagen en waarom ik al meerdere keren niet ben teruggebeld. Ik zit al sinds woensdag zonder internet, wat overigens ook nog door KPN zelf is gekomen.
Vrijdag 16.00uur heb ik dus voor de 3e keer KPN terug gebeld en heb ze heel duidelijk gemaakt dat ik als klant erg slecht behandeld wordt en dat KPN zijn beloftes van terugbellen en het langsturen van een monteur niet nakomt. Ik gaf ook gelijk aan dat ik een klacht wil indienen. De meneer aan de telefoon begreep me helemaal, maar met alleen zijn begrip krijg ik mijn internet niet terug. Ik wil gewoon mijn internet weer terug hebben waar ik ook voor betaal en dat ik teruggebeld wil worden voor een nieuwe afspraak. Over de telefoon wordt het mij dan duidelijk dat ik niet voor 15:30 teruggebeld kan worden, maar dat hier 24 uur tussen mag zitten. Terwijl de vorige telefonist van KPN mij heeft beloof dat ik voor 15:30 wordt terug gebeld.
Kan ik bij jou niet een afspraak maken, vroeg ik? dit is niet mogelijk werd mij verteld. Ik wou voor de zekerheid weten of mijn telefoonnummer wel klopt? Ja, dat klopte. Waarom kunnen jullie dan niet een nieuwe monteur inboeken? Dat moet via een andere afdeling waar wij geen contact mee hebben en u heeft al een melding open staan dus kunnen we niet een nieuwe afspraak voor u maken. Uiteindelijk is er weer een melding gemaakt dat ik binnen 24 uur terug gebeld zou worden voor een afspraak, daarnaast heb ik ook gelijk een klacht ingediend.
Zondag 23 juni, ben ik nog steeds niet terug gebeld en daarom heb ik rond 17.30uur voor de 4e keer weer met KPN gebeld. Hierbij gaf ik aan dat ik echt dringend een monteur nodig heb en dat ik uiterlijk maandag avond een telefoontje wil ontvangen om een afspraak te maken.
Ik zei, het is bijna een week dat ik nu zonder internet zit door jullie eigen fout! Jullie hebben mij van het internet afgegooid en ik moet vervolgens tot 4 keer aan toe zelf bellen om vervolgens niet terug gebeld te worden. Ik heb gedreigd naar nationale ombudsman te stappen en via radar een melding te maken, omdat ik dit een hele slechte service vind en ik niet terug gebeld wordt. Is dit nu zo moeilijk? De telefonist begreep me erg goed en vond het ook heel slecht. Ik zei, dat zeggen al jou collega’s tegen me, hier heb ik niks aan! Hij heeft me nog geholpen om een bepaald nummer in mijn internet balk in te vullen om verbinding te maken, maar dit lukte ook niet. Hij heeft alles genoteerd ook dat waanneer ik weer niets hoor actie ga ondernemen. U moet binnen 24uur worden terug gebeld zei hij.
Maandag 17 juni voor 17.30uur zou ik dus worden terug gebeld, u kunt het wel raden nog steeds geen telefoontje ontvangen en we zijn vandaag inmiddels alweer dinsdag 18 juni.
Ik weet me geen raad meer! Ik vind het heel slecht dat hoe vaak ik ook bel naar KPN ik maar niet een afspraak met een monteur kan krijgen en niet terug gebeld wordt. Daarnaast vraag ik mij af dat wanneer ik eindelijk een afspraak met een monteur heb, deze wel op komt dagen? Want dat een monteur niet op komt dagen is blijkbaar ook heel normaal bij KPN.
Ik krijg het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen en zo kom ik geen stap verder. Ik zit nu al een week zonder internet!

Desired solution:

Ik wil graag dat ik zo spoedig mogelijk wordt terug gebeld, met ten eerste een excuus en ten tweede dat er zo snel mogelijk een monteur langskomt om mijn internet opnieuw, juist aan te sluiten. daarnaast vraag ik een vergoeding van mijn tijd dat ik heb gestoken ik het constant bellen met KPN en dat ik nu al een week zonder internet zit, waar ik wel gewoon voor betaal. Ik eis sowieso een maand internet gratis en als ik binnen een paar dagen nog steeds geen reactie krijg wil ik mijn
contract ontbinden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of