Complaint: Glas In Capers/Kappertjes Euro Shopper

user-218232 on 13 December 2013 about Albert Heijn in category Supermarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al vanaf 07-10-2013 ben ik bezig met een klacht. ik heb op 07-10-2013 een potje capers van euro shopper gekocht voor in mijn salade. Deze schut ik op mijn zelf gemaakte salade (die klaar was) uit en tot mijn verbazing kwamen er grote stukken glas uitgevallen, het potje was heel maar er kwam wel glas uit. Gelukkig heb ik het gezien en helaas mijn hele salade weg kunnen gooien.
Toen direct een klacht ingediend, op 11-10-2013 heeft AH het potje ontvangen van mij met de stukken glas erin, hierin gaven ze aan rond 3 weken antwoord te geven, 5 weken later heb ik maar contact opgenomen omdat ik nog steeds niets had vernomen. Nu geven ze aan dit uit te moeten zoeken met het bedrijf Euro Shopper wat gevestigd is in Marokko. Ik snap dat het uitgezocht moet worden maar ik word de dupe van hun onderzoek! een vergoeding ho maar… en antwoorden ook niet, heb tot op heden nog steeds geen antwoord gehad en het is nu 13-12-2013, Bij deze wil ik dan ook aangeven dat ah zeeeer slecht met zijn klachten omgaat, want wat als ik het glas niet had gezien en de salade had omgeroerd en een hapje met glas had gegeten of doorgeslikt…..

Desired solution:

Op zijn minst een goede en juiste afhandeling niet na 3maanden!! + een vergoeding.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Albert Heijn

All complaints of