Complaint: ondersteuning ver te zoeken

user-217799 on 11 December 2013 about Aldi in category Supermarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Graag wil ik een klacht indienen tegen het personeel/manager van het filiaal Aldi in Hoofddorp.
Vorig week 7 december jl. werd een klant onwel in de winkel. meerdere klanten hebben dit doorgegeven aan een heer die achter de kassa zat maar die ondernam geen aktie en ging doodleuk met zijn werkzaamheden door.
winkelendpubliek heeft zicht ontfermt over de mevrouw en ook de ambulance ingeschakeld. Ondertussen ging het personeel van Aldi gewoon door met hun werkzaamheden wat ik een kwalijke zaak vind.

Bij aankomt van de ambulance zaten de medewerkers nog gewoon achter de kassa. Wat zijn dit voor protocollen die het personeel in achtneemt.

Volgens mij ben je als filiaal manager of welke functie daar ook aanwezig is voor iemand met deze verantwoordelijkheden de aangewezen persoon om in actie te komen.

Desired solution:

Ik ga geen oplossing voorleggen. Ik denk alleen dat vanuit het hoofdkantoor duidelijk tegen een filiaal manager zijn verantwoordelijkheden duidelijk gemaakt moeten worden.
En ook hoe te handelen in dit soort situaties.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Aldi

All complaints of