Alle Klachten

activeren simkaart

Complaint from gabytonlee on 11 August 2015 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

Ik heb een nieuwe simkaart besteld omdat de andere beschadigd was. Ik krijg deze niet geactiveerd. Kan niet bellen, niet gebeld worden, helemaal niets. Op mijn klachten reageert Hollandsnieuwe niet. Ze zijn niet te bereiken. Read more

Geluidsoverlast vliegtuigen

Complaint from StefanKleef on 06 August 2015 about Schiphol in category Luchthavens

Het is niet normaal meer met de geluidsoverlast van de vliegtuigen in Heiloo. Ik heb zojuist een geluidsmeting gedaan en ik kom op ruim 82db uit als er weer een vliegtuig overvliegt. We kunnen niet eens een normaal gesprek voeren... Read more

rekeningen klopppen niet

Complaint from jos burger on 06 August 2015 about BEN in category Mobiele Telefonie

Mijn klacht is dat ik niet met BEN in contact kan komen om over het gebruik van mijn telefoon te spreken. rekeningen zijn te hoog en het overschrijden van mijn bundel klopt niet met mijn werkelijk gebruik. betaal al vanaf... Read more

Ik heb inmiddels 20 e-mails gestuurd aangaande een klacht. Ik heb diverse kledingstukken gekocht en 5 van de 6 stukken waren defect (gaten/ zichtbaar gedragen/ stinken etc.). Hier is over gebeld, ik zou worden teruggebeld. Vervolgens 20 mails gestuurd,... Read more