Complaint: Alleen visa, anders van kastje naar de muur

user-83169 on 02 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een vlucht na Bonaire te hebben geboekt, proberen d.m.v. reserveringsnummer een stoelreservering te doen. Eerst tot 3x aan toe uit het systeem te worden gegooid, niet mogelijk om een betaling te doen. eerst gebeld met reisbureau, die verwijst naar Arke, bel je Arke; ik moet € 115,- voldoen, maar dat kan alleen met een Visa creditkaart. Kortom ik heb; Ideal, PayPal, kan overschrijven, American Express kaart, maar ik kan geen reservering doen. Dat kan toch niet in deze moderne tijd met alle technieken! nu moet ik vrij nemen om naar een reisbureau te gaan, zodat ik daar kan pinnen en zij voor mij kunnen reserveren met een Visa kaart. Dit is toch omslachtig en absoluut niet van deze tijd Arke!!!!

Desired solution:

Een vergoeding van het vrij moeten nemen om stoelen bij een reisbureau te reserveren, terwijl er genoeg andere betaal mogelijkheden zijn!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 5 maart 2012 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of