Complaint: alles aannemen zonder verificatie

user-174607 on 20 April 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ( meneer Lan) ben vanaf 20 maart bezig om alles in orde te krijgen voor glasvezel van kpn. Na veel heen en wer gebel tussen reggefiber en kpn had ik eindelijk alles binnen en kon ik aan de slag, ik had tevens een brief gekregen dat ik 15 dagen na 28 maart de boel kon plaatsen en installeren. Dus alles klaar gezet en volgens een medewerket van de helpdesk kon ik het glasvezel modem al wel vast in de behuizing schuiven, deze zou dan vanzelf aan gaan geven dat deze actief is. Later kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat op 23 april een monteur zou komen om het kastje te komen aansluiten en te activeren. Toen ik vroeg waar deze monteur voor nodig was kon ze daar niet echt een duidelijk antwoord op geven, dus ik weer gebeld met de helpdesk. Daar was iemand die mij vertelde dat het hier ging om een first connect aansluiting, en dat een monteut nodig was om de eerste keer de lijn handmatig op te starten. Dus werdt het weer bijna 14 dagen verder voordat alles geactiveerd was, dus daar maar weer mee accord gegaan want ja je kan niets anders dan.

Ik doe dit dus voor een vriend die voor zijn werk nu in het buitenland zit, en dus dankzij glasvezel de meeste werkzaamheden dan vanuit thuis zou kunnen doen.

Nou kon ik dus vandaag daar even in huis voor oa de post en wat vind ik daar, een brief van kpn, met daar in hun innige deel neming met het overleiden van uw partner, en dat alles wordt gecanceld, ik gebeld met mijn vriend, of hij wist wat dit inhield, hij wist van helemaal niets, laat staan van een partner of een overlijden. Ik weer gebeld met kpn met de vraag wat dit inhield, en of ze de leukste zijn. De medewerker kon mij vertellen dat dit door een mevrouw was gemeld, en dat meneer en dan verder geen gebruik van zou maken. Dit hele verhaal is meteen aangenomen, en het abb. is gestopt zonder extra controle of verificatie. Toen ik vroeg het dan weer op te starten, kreeg ik te horen dat dit niet kon, en dat alleen een nieuw abbonement kon worden aangemaakt en dat dit dan zo’n 3 weken kon duren voor dat alles weer actief was. Ik was het hier helemaal niet mee eens, namelijk kpn controleerd de melding niet of wacht ook niet even bijv. een week met deactiveren, terwijl ze wel in de brief aangeven dat ik moet bellen als er iets niet klopt. Toen ik vroeg dat ik iemand wou spreken met meer bevoegdheid gaf hij aan dat deze in het weekend niet aanwezig zijn maar hij zou het het probleem escaleren. Dit vond ik een goed plan. En aangegeven dat ik maandag 22 april terug gebeld wil worden, hij zou zijn best doen, daar moet ik dan maar op vertrouwen. Nog geen half uur later wordt er aangebeld door select vracht, met de mededeling dat ze een doos kwamen ophalen voor kpn, ik heb deze doos niet meegegeven, en de situatie uitgelegd, dit was geen probleem.

Desired solution:

dat alles weer geactiveerd wordt, en dat dit geen 3 weken gaat duren maar 3 dagen. En misschien kunnen jullie zelf ook iets leuks verzinnen, als het maar geen gratis films zijn, want die heeft hij zelf al genoeg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of