Complaint: Alles afgesloten zonder enige melding factuur e.d

user-142652 on 17 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zitten al een geruime tijd in de schuldhulpverlening waarvan de schuldhulpverlening een brief heeft gestuurd naar KPN dat ze niet meer automatisch kunnen incasseren via de bank en dat zij de betaling via hun kregen. Daar heeft KPN niet op gereageerd ze zijn vervolgens blijven incasseren met als gevolg dat de bank bepaalde incasso’s terug boekte. Nu had de bank Kpn een bedrag van € 72.00 terug geboekt van mei dit jaar.Dus normaal gesproken zoals ik gewent ben van KPN sturen dan een factuur dat hadden ze drie weken eerder wel gedaan op 2 okt 2012 een bedrag van € 13.00 dat hadden ze te weinig ontvangen van de schuldhulp verlening.Dus ik die factuur laten betalen zo hoort het toch niet waar. Maar nu komt het 25 okt 2012 start ik met pc op geen internet wegens het niet betalen kpn of te weinig . Dus geen internet geen tv geen telefoon.Gebeld er staat nog een rekening open van 72.00 dus ik dacht hoe kan dit?? Dus zonder een melding van KPN 9 dagen geen internet geen tv geen telefoon. Ik had een klacht ingediend en een brief geschreven naar KPN kreeg een brief terug dat ik hun moest bellen kreeg hun dus niet te pakken naar 3 dagen bellen eindelijk iemand aan de lijn en deze persoon zij tegen mij ik wil alleen weten waarom u internet opzegt anders kon ze mij niet van dienst zijn en wenste mij een prettige dag. Eigenlijk geen woorden voor maar effin toen een mail gestuurd weer zo een klungel aan de telefoon mijn vraag was waarom ik was afgesloten zonder enig bericht en die zij vervolgens dat ze mij wel een factuur had gestuurd vervolgens een kopie gevraagt kreeg ik een mail met een factuur vanuit hun systeem zonder een datum van betaling is voor hun eigen administratie dit factuur dus ik stuur weer een mail dat ik hun een kopie van de door mij bedoelde factuur die ik reeds een week eerder ontving maar ze gingen niet in discussie met mij maar was het wel eens met mij en hier moest ik het mee doen.Ik heb dit ook al aan de geschillencommisie voor gelegd en die hebben mij gevraagt om dit op deze manier te doen . ik wil gewoon zo vlug mogelijk weg bij die leugenaars die ontvangen van mij bijna € 900 per jaar en sluiten echt waar zonder enige aanleiding af of aankondiging. mijn contract loopt tot 09 maart 2013 als ik voor die tijd naar een andere provider kan gaan wil ik het hierbij laten zitten anders word het geld in het depot gestopt bij de geschillencommissie en word er niet meer betaald mensen zijn ontbetrouwbaar oh ja moet ook nog € 25.00 aansluitkosten betalen

Desired solution:

Dat ik voor de opzegging van de tijd tot 09 maart 2013 kan veranderen van provider verder valt er niks meer op te lossen naar het ongeoorlooft gedrag van de telfoonisten lijken wel onderwereld figuren

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Hallo mensen nu hebben ze ook nog een truc . Ze schrijven excuses en dan vervolgens zie ik op de site een lachende smile opgelost . Dit is echt ongeloofelijk . Buiten dat ik mijn abonnement heb opgezegd krijg ik daar gewoon geen reactie over los banditos.

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Boeffy,

Wat vervelend dat u zo ontevreden bent over onze diensten en producten. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer u een brief stuurt met een verzoek tot het betalen met acceptgiro er toch via automatische incasso wordt afgeschreven.
De hele klacht lijkt te berusten op een misverstand. Doordat wij toch zijn gaan afschrijven van uw rekening om de factuur te betalen heeft de bank het geld terug gehaald.
U begrijpt dat wij graag willen dat onze klanten tijdig betalen. Mocht een rekening vaker niet op tijd betaald zijn, dan gebeurd het dat uw internet tijdelijk of soms voor langere tijd wordt afgesloten.
Op deze manier hopen wij dat u toch gaat betalen. Natuurlijk weten wij dat u wel wilt betalen maar het voor u onmacht is geweest.
Om deze reden wil ik dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het gedrag van de medewerkers die u gesproken heeft.

Het is helaas niet mogelijk om het contract eerder te ontbinden. Dit heeft als reden dat KPN niet in gebreke is geweest in deze situatie.
In de algemene voorwaarden staat geschreven dat wanneer er niet tijdig betaald wordt, de geleverde diensten gestopt kunnen worden.
De algemene voorwaarden kunt u vinden op KPN.com.

Ik vertrouw erop u met deze informatie voldoende van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of