Complaint: ALLES IS MIS

user-191640 on 31 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte leden van de klachten afdeling,

Tot onze diepe teleurstelling zijn gedwongen geraakt om u deze brief te sturen.

Al jaren zijn we klant bij KPN-zakelijk, ondanks alle kleine foutjes wisten nog jaar na jaar goed met elkaar om te gaan maar helaas is dat nu allemaal verleden tijd.

Begin mei 2013 zijn verhuisd van Leiden naar Hoofddorp, voor deze verhuizing hebben we de verhuisservice van KPN in geschakeld die nu tot een ramp heeft geleid. De bedoeling was om alles mee te laten verhuizen behalve nieuwe nummer, met alles wordt er bedoeld telefoon met daarbij wisselgesprekken, fax en zakelijk internet wat tot steentijd behoort met een top snelheid van 6 mbps.

De monteur was een totaal onervarende jonge knul, was duidelijk te merken dat hij geen verstand had van zijn werk en zo moeten we nu de rest van het werk afmaken.

Weken na de monteur weg was geweest was bellen binnen onze bedrijf zo goed als onmogelijk, bij het draaien van een nummer kwam een bandje naar voren met ‘ Het nummer wat u probeer te bellen is niet geregistreerd bij Tele2’ dat terwijl we kpn klant zijn, deze probleem heeft weken lang geduurd voor dat we deze uiteindelijk zelf hebben moeten oplossen en nog niet helemaal, zo is onze fax lijn nog steeds onbereikbaar en bij het draaien van een telefoon nummer komt het bandje weer naar voren.

We hebben een Quatrovox, deze werd geconfigureerd door het onervarende monteur wat ervoor zorgt dat we binnen onze bedrijf geen wisselgesprek meer hebben, 4 telefoons, wanneer ze allemaal stand-by zijn en iemand belt dan gaan ze allemaal over maar zodra een van de vier gebruikt is dan de overige drie onbruikbaar, alle andere bellende klanten kunnen dus niet te woord worden gestaan wat dus voor ons betekent….verloren klanten.

Het bereikbaarheid van KPN-Zakelijk is van erg naar erger, zo zijn we dus gedwongen om ieder keer minste 15 min te wachten om te woord te staan, maar zodra we iemand krijgen van het technische afdeling en onze verhaal aan hoort dan geeft deze aan dat ‘Ik zie dat u nummers zijn doorgestreept waarschijnlijk bent u geen klant meer’ en dat we bij de verkoopafdeling moeten om de diensten te activeren, op moment dat we doorverboden worden met iemand van verkoopafdeling dan geeft deze aan ‘’Meneer alles is administratief actief en u hoort met technische afdeling verbonden te worden, helaas door een storing kan ik u moeilijk doorverbinden dus u zult later moeten terug bellen, ik kan u hier niet verder helpen’’

Zo is het probleem van erg naar erger, geen wisselgesprekken, geen service, fax onbereikbaar en nummers zijn in Kpn systeem doorgestreept.

Dat onze nieuwe telefoon nummers straks niet meer zullen werken zal dit voor een Ramp zorgen.

Wat wel onbegrijpelijk is dat alle facturen netjes op tijd komen in tegendeel wordt de service niet netjes geleverd. Zware teleurstelling.

Probleem speelt zich al maanden, sinds begin mei wat het niks meer of minder levert dan verlies, zo wel tijd verlies als omzet verlies.

Hoop houdend vertel ik u mijn klacht met de hoop dat u hier iets mee doet, tot heden willen onze geduld niet verliezen en dit tot een goede einde willen brengen.

Met vriendelijke groet,

Hagatex B.V.
Hoeksteen 151
2132 MX Hoofdorp
T: +31 (0) 20 653 13 03
F: +31 (0) 20 653 11 37
E: info@hagatex.nl
I: www.hagatex.nl

Desired solution:

Alles op zijn plek

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of