Complaint: Alternatieve Jacuzzi veel minder dan de oorspronkelijke aanbieding

EelkedeVries on 07 October 2013 about neckermann.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een Jacuzzi besteld bij Neckermann, zoals meerdere mensen hier. Uiteindelijk is Neckermann na 2 maanden met een alternatief product gekomen, wat echter in de verste verte niet gelijkwaardig is aan het product van de aanbieding..

Desired solution:

Levering van de jacuzzi die ik heb besteld, of één die minimaal gelijkwaardig is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to neckermann.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by neckermann.com

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that neckermann.com posted

EelkedeVries

Responded on 08 October 2013 at 12:59

Er is inderdaad herhaaldelijk contact geweest over de jacuzzi. Ik denk dat Neckermann.com de bestelde jacuzzi niet meer wíl leveren. Het betrof hier geen op=op actie. Ik heb Neckermann duidelijk gemaakt dat ze verplicht zijn om een gelijkwaardig alternatief te bieden en het geen nut heeft een mindere aan te bieden, hetgeen ze vervolgens wel deden. 'Het spijt ons' is niet voldoende oplossing.

neckermann.com

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de afgelopen periode herhaaldelijk contact gehad met 'EelkedeVries'.
De jacuzzi die besteld is door hem is helaas niet meer leverbaar. Hiervan is hij op de hoogte.
Wij hebben onze uiterste beste gedaan om een alternatief te leveren.
Het spijt ons dat het aangeboden alternatief niet aan de verwachtingen voldoet.

All complaints of