Complaint: alternator

allard on 05 November 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

dag meneer ik heb een alternator gekocht bij mister auto juni 2013 en hij is stuk nu waar moet ik hem erstellen en waar moet ik hem op sturen ik heb al proberen bellen maar de telefoon nr werkt niet ik heb mij auto wel nodig voor te gaan werken en weer 1 een nieuwe alternateur kopen kost ook weer 200plus of min euro en ik heb hem laten testbank laten plaatsen en hij stuk ik dacht eerst dat de batterij stuk was maar neen het is de alternator bedankt voor u begrip

Desired solution:

ander is voor mij ook ok dat ik weer kan rijden

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

10 years ago - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben een retourbon voor garantie in uw account geplaatst. U kunt het onderdeel kosteloos toesturen voor garantie. Er is een uitleg vanuit uw account naar u verzonden. Onze medewekers van de klantendienst zijn bereikbaar van 9.00 uur tot 16.00 uur van maandag tot vrijdag. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of