My complaint:
Eerste poging tot bezorging van mijn pakketje. Leuk geprobeerd maar ik woon toch echt op 1154 en niet 1152… Kaartje (t&t nummer) met aankondiging tweede poging van buurman gekregen. Vandaag van 9.00 tot 15.00 uur thuis gewerkt, want stel je voor dat ze binnen de zelf gekozen tijdspanne komen. Uiteraard om 16.00 nog steeds geen pakket. Toch maar even bellen met het op het kaartje vermelde nummer van het depot. Pas nadat ik NEGEN keer mijn postcode heb ingevoerd, wordt de verbinding eens niet verbroken. Mijn enthousiasme wordt al gauw getemperd nadat ik na twintig minuten nog steeds niemand aan de lijn krijg. Dan maar bellen met 0900 klantenservice die na vijf minuten pas opnemen en je doodleuk vertellen dat zij ook hetzelfde nummer niet kunnen bereiken. En je alleen mogen doorverbinden… 5 euro verder en bedankt. Wel wist de medewerker te melden dat ze het vanavond en morgenavond willen aanbieden. Ik ben dan gegarandeerd niet thuis, maar kan ze dat op geen enkele manier duidelijk maken.
Afspraken niet nakomen, t&t nummers niet vermelden, en een klantenservice die niet deugt (of op z’n minst nutteloos overkomt).
Desired solution:
Allicht bedrijfspionage bij concurrerentie...