Complaint: Aluminium Wallet; de ultieme aluminium cardholder

user-146997 on 08 December 2012 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kreeg een kapot gedrukte wallet thuisgestuurd. Heb meteen een mail met foto gestuurd aan Groupdeal. Op 9 november kreeg ik de melding dat er ”deze week” een nieuw exemplaar zou worden opgestuurd. Op 21 november kreeg ik als reactie op mijn mail dat de leverancier heeft aangegeven een nieuw exemplaar te hebben verzonden. Kreeg uiteindelijk van 12deliver (onderdeel Groupdeal?) op 23 november een bericht dat mijn nieuwe wallet onderweg is. Helaas heb ik tot op heden nog niks ontvangen. Er is dus helemaal niks verstuurd. Op e-mails aan zowel Groupdeal met het verzoek mijn geld terug te sturen, en 12deliver met de vraag waar mijn bestelling blijft, wordt totaal niet meer gereageerd. Ik bestel hier in ieder geval nooit meer wat.

Desired solution:

Geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Geld is inmiddels ontvangen, vind het nog steeds jammer dat er geen nieuwe wallet verstuurd is. Maar het is in elk geval op deze manier dan opgelost.

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Het bedrag is inmiddels naar u overgemaakt, u heeft hier ook op 5-12 jongstleden een e-mail over ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team

All complaints of