Complaint: ander resort

user-189876 on 21 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij aankomst van de door arke geregelde reis moesten we nog 6uur wachten alvorens we onze kamer konden betreden. Eenmaal op de kamer kwamen we erachter dat we betaald hebben voor meer dan dat we kregen. Het ligbad was zo vervangen door een douchebak van n halve meter breed en het tweepersoonsbed bestond ineens uit 2 losse bedden. De minibar waar je snachts onbeperkt gebruik van mocht maken als all inclusive klant was leeg, en blijkbsar bestemd om je eigen eten en drinken in te bewaren. Er was in het boekje van Arke sprake van waterfietsen die je gratis kon gebruiken de hele dag. Toen ik dat navroeg werd ik uitgelachen en werd gevraagd of mijn reisbureau wel serieus is.

Desired solution:

Graag dat de beloftes in de folder nagekomen worden. Tunesië, El Ksar resort&thalasso Sousse.
Zorg voor een kamer met bad en een groot bed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 6 augustus een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of