Complaint: Annuleren van een bezorgingsklacht

user-32133 on 14 December 2010 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen maandag 13 december belde ik het klachtennummer voor bezorging met de mededeling dat mijn krant er niet was.Althans,dit gaat tegenwoordig allemaal via de spraakcomputer!Leve de vooruitgang!!Leuk voor het intermenselijke contact.Maar toen ik twee minuten later merkte dat de krant in de keuken lag, door mij zelf met een slaapdronken kop op de magnetron gelegd, belde ik onmiddelijk terug naar het bekende 088 nummer, alwaar ik weer door de afgrijselijke computerstem door de keuzes werd geleid maar op nummer 3 een wachttijd van 10 minuten beloofd werd.Zodat ik meteen maar weer dehoorn er op gooide want daar had ik nu echt geen zin in op de vroege ochtend.Vanavond 14 december kwam de trouwe bezorger van mijn krant aan de deur om te informeren of ik inderdaad geen krant had gehad,omdat hij zeker wist die in de bus te hebben gestopt!En dat het hem zijn bonus kon kosten bij twee overtredingen.Ik heb mijn excuses aan deze aardige oudere heer gemaakt en hem uitgelegd dat het bijna onmogelijk is om normaal een mens van vlees en bloed aan de telefoon te krijgen.Deze man hoor ik bijna elke ochtend om half zes door weer en wind op zijn brommertje aankomen,en denk dan vaak dat ik een bevoorrecht mens ben om nog in mijn bed te kunnen liggen!
Ik zou dus hierbij willen melden dat mijn klacht van gisteren ongegrond was, maar ik zou het op prijs stellen als dit wat makkelijker en vlugger te doen zou zijn. Wat is er optegen een ander nummer te vermelden waar je dit soort dingen meteen kunt rectificeren zonder die verdomde spraakjuffrouw met irritante stem!
Met vriendelijke groet,
J.Kramer -Onder de Beumkes47-Velp

Gewenste oplossing

Zie het verhaal hierboven.

All complaints of