My complaint:
Door medische redenen hebben we helaas onze boeking moeten annuleren.
Onze betaling zou door centerparcs terug gestort worden binnen 3 werkdagen, na uitblijven van de betaling hebben we gebeld hierover naar centerparcs waar je vervolgens meerdere malen doorverbonden word om bij de juiste persoon uit te komen.(20 minuten verder á 0,50 cent per minuut)
Volgens de medewerker moest dit via het hoofdkantoor geregeld worden.
Nu zijn we weer 3,5 weken verder maar nog geen betaling terug ontvangen.
Als ik nou weer moet gaan bellen en zoals mijn ervaring is weer lang aan het lijntje word gehouden heb ik zometeen de vakantie betaald aan telefoon kosten.
Desired solution:
Snellere afhandeling van dit soort zaken, wij moeten immers ook op tijd onze betalingen doen, anders ga je niet op vakantie.
Mensen niet aan het lijntje houden met: al onze medewerker zijn in gesprek of ik verbindt u door.
Ik snap dat dit veel geld opleverd voor bedrijven, maar in de klant zijn beleving is dat het oplichterij is.