My complaint:
Beste,
Ik heb een boeking geplaatst bij Tui Nederland, een reis naar marokko voor 8 dagen met mijn vrouw. Wegens priveomstandigheden moest ik de reis helaas annuleren. Via de telefoon gesproken met een medewerkster van Tui en alles was oke. Er zijn wel annuleringskosten aan verbonden, mijn vraag was hoeveel? er was toen aangegeven dat het een geringe bedrag zal zijn. Ik ging hiermee akkoord. Na een aantal minuten kreeg ik een mail met de bevestiging van mijn annulering met in bijlage een factuur. Bij het openen ging het om een “geringe” bedrag van 364 euro!! Heb gelijk weer teruggebeld en gevraagd waarom het bedrag zo hoog is. De medewerker die hiervoor zo vriendelijk was om te annuleren was ineens een onvriendelijke persoon. De telefoon werd gewoon opgehangen in mijn oor. Er is dan ook nooit een teruggebeld en/of iets dergelijks. Sindsdien heb ik het bedrag dan ook niet terugbetaald en is er een incasso gestuurd. Ik vind dat er bij tui Nederland professionaliteit en nalatigheid ontbreekt in zowel de service als het inlichten van klanten dat er kosten zijn verbonden bij annuleringen.
Desired solution:
Laat ik aan Tui Nederland over.