My complaint:
Op 11 november j.l heb ik tickets besteld via See Ticket voor de Margriet Winter Fair. Ik kreeg een bevestiging van het feit dat ik ze gekocht had en kreeg vervolgens een mail met 2 E-tickets voor de Margriet Winter Fair. Tot zover ging het goed. Wat schets mijn verbazing: op vrijdag 12 november kreeg ik een mail met een annulering betreffende de tickets voor de fair. Mijn online betaling was niet geautoriseerd en waren zij dus genoodzaakt om de boeking ongedaan te maken. De betaling zou per omgaande geretourneerd worden,………..maar tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug! Schande! Ik heb gebeld, maar dan blijf ik in de wacht staan, ik probeer te mailen maar kan het bericht niet versturen. Ze doen er echt alles aan om te zorgen dat ik als klant mijn klacht nergens neer kan leggen en geen verhaal kan halen. Zeer gebruiksonvriendelijk en heel teleurstellend!!
Gewenste oplossing
Dat ik het bedrag wat ik betaald heb voor 2 tickets voor de Margriet Winter Fair inclusief transactie kosten teruggestort krijg. Het is nu een principe kwestie geworden, zij beloven dat ik het geld teruggestort krijgt maar dat komen ze niet na en vervolgens krijg ik op geen enkele manier een poot aan de grond wanneer ik ze wil bereiken.