Complaint: annulering tickets Margriet Winter Fair

user-30161 on 17 January 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 11 november j.l heb ik tickets besteld via See Ticket voor de Margriet Winter Fair. Ik kreeg een bevestiging van het feit dat ik ze gekocht had en kreeg vervolgens een mail met 2 E-tickets voor de Margriet Winter Fair. Tot zover ging het goed. Wat schets mijn verbazing: op vrijdag 12 november kreeg ik een mail met een annulering betreffende de tickets voor de fair. Mijn online betaling was niet geautoriseerd en waren zij dus genoodzaakt om de boeking ongedaan te maken. De betaling zou per omgaande geretourneerd worden,………..maar tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug! Schande! Ik heb gebeld, maar dan blijf ik in de wacht staan, ik probeer te mailen maar kan het bericht niet versturen. Ze doen er echt alles aan om te zorgen dat ik als klant mijn klacht nergens neer kan leggen en geen verhaal kan halen. Zeer gebruiksonvriendelijk en heel teleurstellend!!

Gewenste oplossing

Dat ik het bedrag wat ik betaald heb voor 2 tickets voor de Margriet Winter Fair inclusief transactie kosten teruggestort krijg. Het is nu een principe kwestie geworden, zij beloven dat ik het geld teruggestort krijgt maar dat komen ze niet na en vervolgens krijg ik op geen enkele manier een poot aan de grond wanneer ik ze wil bereiken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

volgens onze administratie hebt u een dubbele reservering gedaan op internet. Een boeking is betaald, de andere boeking is niet betaald. Deze boeking is daarom automatisch komen te vervallen.

All complaints of