Complaint: fouten toegeven, maar niets doen.

user-177923 on 13 May 2013 about Arag in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben in 2009 een huis gekocht waar we een verborgen gebrek hebben geconstateerd. Dit hebben we meteen gemeld bij de Arag. Deze zijn er mee aan de slag gegaan. Wij moesten zelf steeds bellen om te vragen hoe het ermee stond. Ook steeds wisseling van personeel. Waar we best door geïrriteerd raakte. In 2012 eindelijk bij de rechter geweest. En tot een schikking gekomen met de wederpartij.
Wij zijn van mening dat er door nalatigheid van de eerste personeelslid er geld door onze neus is geboord. Dit hebben wij gemeld, nu word de fout toegegeven maar van enige compensatie is volgens hun geen sprake. Maar wij hebben altijd alle informatie toegespeeld die nodig was. Nu dus ook weer anderhalve maand niets van de Arag vernomen.

Desired solution:

Compensatie die wij mis zijn gelopen. Door het fout handelen van het personeel.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arag about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arag to pickup complaint

All complaints of