Complaint: ontzettend slechte dienstverlening

user-159381 on 09 February 2013 about Arag in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaak loopt van 2009, betreft advocaatskosten van een zaak die ik gewonnen heb. Arag zou dan een vergoeding geven. In februari 2012 heb ik verzekering opgezegd bij Arag, want van tevoren werd alles afgewezen als ik iets indiende. Er was altijd een artikelnummer wat vergoeding afwees. Geen zin meer in de maandelijkse premies. Maar toen zeiden ze dat ze bij de advocaatskosten toch wel iets konden betekenen voor me. Nu een jaar verder (ook een jaar premies betalen verder dus, terwijl ik eigenlijk opgezegd had) en nog steeds geen antwoord! Te belachelijk voor woorden, wordt echt aan het lijntje gehouden. Het zou nu bij de directie liggen (inmiddels al paar maanden). Het is dus en premies betalen en geen vergoeding krijgen. Straks zal het zo zijn dat ik iets van vergoeding krijg maar dit niet opweegt tegen de maandelijke premies. Ben het ontzettend beu, dit nooit meegemaakt en ben zeer ontevreden over ARAG en zal dit overal kenbaar maken.

Desired solution:

Dat ze ruimschoots overgaan tot een vergoeding, in ieder geval meer dan al die premies samen die ik tot nu toe heb betaald.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arag about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arag posted

Arag

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemorgen,

Allereerst vervelend dat u deze ervaring heeft. Kunt u mij uw gegevens mailen naar communicatie@arag.nl? Ik help u graag verder.

Vriendelijke groet,
ARAG

All complaints of