Complaint: ARKE – slechte service

user-86561 on 20 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 4/2/2012 wordt, na een eerste vertraging van 2 uur op Schiphol, onze vlucht naar Aruba na ongeveer 3 uur onderbroken. We moeten volgens de commandant terug naar Schiphol (waarom niet dichts bijzijnde vliegveld vb. Azoren – omwille van veiligheid passagiers ?)
In Schiphol krijgen we een beetje informatie en een papiertje met onze rechten als passagier. Slechts 2 dames moeten meer dan 200 passagiers opvangen. Geen enkele begeleiding naar shuttle, hotel ed. ‘s Anderendaags krijgen we nagenoeg 6,5 € voor een ontbijt op Schiphol (u kan wel raden wat je hiervoor kunt kopen !).
Bij terugkomst dienen we een klacht in (oa omwille van derving verlof en vertraging vlucht) en vragen om terugbetaling. We zullen volgens bepaalde bronnen 6 à 8 weken moeten wachten op een antwoord van de klantendienst.
Arke zet de klant gewoonweg tegen de muur in de hoop dat zij hun klacht intrekken.

Desired solution:

Dat Arke spontaan, de consument die schade ondervond, een correct voorstel doet ivm gemiste vakantiedagen, vertraging op vlucht en terugbetaling van gedane onkosten.
Toen hierover met Arke gebeld werd verbergen zij zich nadien op de zogezege wet op de privacy.
Arke Fly zou via Arke Nl geen voorstel kunnen aan de getroffen passagiers.
Indien de consument bij Arke met iets niet in orde zou zijn, dan zou Arke er wel nagenoeg ONMIDDELLIJK op reageren.
Is het daarentegen ARKE die aan iets niet voldoet dan moet men ettelijke weken wachten op hun goodwill.(volgens onze info alsook ervaring met TUI)
Voor ons is het de 4° slechte ervaring op 5 met de groep TUI !

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 21 maart 2012 een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of