Complaint: 1 gemiste nacht

user-174240 on 18 April 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een klacht, omdat wij een all in vakantie hebben geboekt vorig jaar september voor mei 2013 met 6 personen naar Turkije en wel Side star park, deze reis hebben we ook geboekt voor 4 personen vanuit Manchester zodat ons gezin voor een week bij elkaar zal zijn ,we hebben daarbij duidelijk aangegeven dat wij op tijd wilde vliegen .In het begin van dit jaar kregen we een telefoontje van een van de medewerkers dat we om 5 uur s’morgens op 4 mei zouden vliegen,prima dus, nu drie weken voor vertrek komen de tickets en wat blijkt we vliegen om 21uur op 4 mei vanuit Amsterdam en voordat we dus in ons hotel zijn is het zondag 5 mei vroeg in de ochtend en missen we dus een hele dag/ nacht met 6 personen want u kan mij niet vertellen dat om 4 of 5 uur aankomen in een hotel en naar bed gaan nog een nacht is,maar we hebben wel betaald voor 7 nachten.

Desired solution:

wij zouden het fijn vinden om eerder te vliegen en daar gaat onze voorkeur ook naar uit ,maar als dat echt niet zou kunnen,zouden wij graag 1 nacht voor 6 personen terugbetaald krijgen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of