My complaint:
Wij hebben een vakantie geboekt naar kreta. (2 appartementen)
De geboekte reisduur 11 dagen
Vertrek datum 8-8-2013 6:20
Retour datum 18-8-2013 0:30
Ondanks dat we de laatste dag maar een half uur kregen en we dit eigenlijk al een beetje niet zo heel netjes vonden hebben we toch geboekt en dit verlies geaccepteerd.
Echter op onze op 1 na laatste dag (10de dag)moesten wij het appartement om 12:00 al verlaten. Galaxy was vol beboekt en wij konden dan ook geen andere kamer bij boeken. Dit resulteerde dat wij vanaf dat moment dakloos waren.
Uiteraard hbben wij ons probleem ook voorgelegd aan ons contact persoon op Kreta de heer Sebastiaan van Kemenade. Hij heeft dit besproken met zijn leidinggevende, het antwoord was:” tja helaas kunnen we er niks aan doen”
Ik heb hier twee nachten echt wakker van gelegen.
Het is hierdoor niet de ontspannen vakantie geworden waar wij vooraf op gehoopt hadden.
Desired solution:
Een dag compensatie voor vier personen.
Echter om ons als klant te willen houden zal er veel meer moeten gebeuren dan alleen deze compensatie.