Complaint: 11dagen wordt 9 dagen

user-156313 on 27 January 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geboekt wordt een reis van 11 dagen waarvan ons duidelijk is dat meestal een dag wegvalt door het reisschema. Echter tijdens boeken wordt dit nooit inzichtelijk gemaakt. Nu hebben wij bewust 11 dagen geboekt om zekerheid van minimaal 10 dagen te hebben.
Nu tijdens controle op “mijn Arke.nl “komen we achter het feit dat:
Vertrek A’dam op 08-07-2013 om 21.15 uur en aankomst om 23.59 uur op Burgas vliegveld. Het geen betekend dat dag één volledig om is en eigenlijk niet meetelt.
Vertrek retour vlucht is op 18-07-2013 om 10.05 uur betekend om 06.00 uur vertrek uit Hotel, hier is de tweede dag volledig weg en boeken wij dus eigenlijk voor 9 dagen.

Ik wordt wel geacht voor de volledige 11 dagen te betalen terwijl wij door Arke worden ingeboekt voor 9 dagen + 1 dag reistijd.
Normaal had ik het gevonden dat wij 11 dagen boeken en dan of eerste dag late aankomst geeft automatisch laat vertrek, of vroege aankomst geeft vroeg vertrek, zo staat het ene in compensatie met het andere. Wat nu geregeld is door Arke is voor ons dan ook volledig onacceptabel en vragen Arke dan ook restitutie van één dag daar wij:
1. De eerste dag geen gebruik maken van Hotel en faciliteiten
2. De eerste dag geheel niet aanwezig zijn in het Hotel
3. vervolgens eigenlijk pas aankomen in het Hotel op 09-07-2013 en niet volgens de boeking op 08-07-2013.
4. Laatste dag vroeg moeten vertrekken, wat in compensatie zal staan met eventueel vroege aankomst.

Desired solution:

of één dag in geld retour of andere vlucht tijden wat me lastig lijkt gezien het telefonisch onderhoud wat ik al heb gehad met Arke.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 31 januari 2013 schriftelijk contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of