Complaint: 3

user-129216 on 21 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar 2 tickets geboekt van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Yogyakarta bij Arke Rotterdam. Zaterdag 11 juni 2011 zijn mijn vrouw en ik vertrokken met Malaysian Airlines naar Kuala Lumpur om vervolgens met een doorvlucht naar Yogyakarta te vliegen alleen liep dit niet volgens plan.
Wij kregen te horen dat de doorvlucht al een maand van te voren was gecanceld en pas 14 juni door konden vliegen naar Yogyakarta.
Na veel gesoebat met de grondstewardess op de luchthaven van Kuala Lumpur konden we de zelfde dag om 13.30 uur doorvliegen naar Jakarta en daar vandaan om 20.00 uur naar Yogyakarta te vliegen waar wij om 21.00 uur landen wat dus betekende dat wij meer dan 10 uur later op Yogyakarta zijn geland.
Arke Rotterdam heeft ons niet over de schemawijziging ingelicht en vertelde ons dat Malaysian Airlines in gebreke is gebleven omtrent de schemawijziging en Malaysian Airlines zegt dat de schuld ligt bij Arke Rotterdam.
Nu hebben wij na terugkomst gelijk een klacht ingediend bij Arke Rotterdam en die vonden het een gegronde klacht en zouden het verder gaan uitzoeken.
Na elke keer zelf het initiatief te hebben genomen hoe de stand van zaken is omtrent de klacht en voor het laatst op 12 januari 2012 een e-mail heb ontvangen en verder geen enkele reactie meer hebben ontvangen tot nu toe hebben mijn vrouw en ik besloten om met jullie in zee te gaan.
Wij voegen ook nog wat belangrijke documenten mee met onze klacht.

Bij voorbaat alvast onze hartelijke dank.

Vr. gr. Astuti Subarjo en Hans Schoonmade

Desired solution:

Mijn vrouw en ik hebben gekeken op www.ticketclaim.nl en voldoen ruimschoots aan de eisen die hieraan gesteld worden en denken daarom aanspraak te kunnen maken op een compensatiebedrag van 800 euro voor 2 personen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 26 september telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of