Complaint: Andere luchthaven en matige accommodatie

user-80184 on 16 January 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben een reis geboekt naar Fins Lapland. We zouden vliegen naar luchthaven Romaniemi, waar wij ook City hotel geboekt hebben. De luchthaven werd om onduidelijke reden ( drie maal gevraagd) gewijzigd naar Kitilla. We moeste 2,5 uur in busje reizen heen en terug dat is wel een halve vakantie dag, jammer indien je maar een week gaat.
We hebben 50 euro compensatie per persoon gekregen maar we hebben juist voor Rovaniemi gekozen dus vind ik het erg mager.
Het hotel is echt geen 4 sterren waard. Ontbijtbuffet is goed maar altijd koude eieren ook de roer- en licht gekookte eieren. personeel is alleen vriendelijk indien je iets vraagt anders zegt men niets. Vaak nog geen groet.
Bedden zijn erg zacht, kamers (we hebben 180 euro meer betaald voor extra luxe kamer) klein, erg kleine douche, geen extra tv zenders, geen aanvulling van thee etc. Zeker geen extra betaling waard.
Restaurant (MontaRosa)van het hotel wordt gepromoot als best in town. Eten is weinig, weinig keuze en duur.
Hotel is zeker niet superschoon.
Informatie van Arke is niet waarheidsgetrouw en niet vertrouwd. Geen reisbureau of agent in omgeving Rovaniemi of Levi.

Desired solution:

Zeker een bedrag wat op zijn minst overeenkomt met de betaling voor de extra luxe voor de kamer want we hadden dat beter niet betaald en een gewone kamer genomen. Aangezien we geen luxe extra hebben ervaren. Daarnaast vinden we 50 euro per persoon voor een halve dag gemiste vakantie erg weinig.

Ook dat het hotel opnieuw bekeken/gekwalificeerd wordt.
We hebben al vaak in 4 sterren hotels gezeten dit komt maar net in de buurt van 3 sterren.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De afdeling Klantenservice heeft telefonisch contact opgenomen met de klant en excuses en een compensatie aangeboden voor het ongemak.

All complaints of