Complaint: annulering

user-129606 on 24 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Reis voor 4 peronen geboekt naar Bonaire, echter relatie van zoon is beeindigd en vriendin van mijn zoon gaat dus niet mee. Dit netjes gemeld bij Arke, valt helaas niet onder de afgesloten annuleringsverzekering. Kan ik nog begrijpen. Wat schetst mijn verbazing, ik moet nu extra betalen, de totale reissom gaat omhoog (we hebben een 4-persoons bungalow geboekt waar we nu met 3 peronen in gaan) en nog eens extra 495 euro betalen (annuleringskosten???). Dus als ik het goed begrijp, had ik dus beter mijn miond kunnen houden en niets doorgeven aan Arke, dan had ik de extra kosten niet gehad en was alleen een vliegtuigstoel niet betzet geweest en we hadden een 4-persoonaccomodatie bezet met z’n 3-en. Ik snap hier helemaal niets van, je gaat met 1 persoon minder maar je moet ineens meer betalen. kan iemand mij dit uitleggen. De juffrouw voor de telefoon is dit niet gelukt. Heb inmiddels ook een brief gestuurd naar de klachtencommissie, want dit kan toch echt niet waar zijn?

Desired solution:

Als oplossing wil ik gewoon niets bijbetalen. Ze hebben het bedrag voor deze reis al geincasseerd, dus voor 4 personen. Arke wordt hier alleern maar beter van, het geld is immers al binnen. Ik krijg niets terug van de annuleringsverzekering, maar om nu extra te gaan betalen, nee!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 28 september telefonisch contact gehad met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of