Complaint: annulering vakantie

user-173618 on 14 April 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arke heeft mijn vakantie geannuleerd met reden dat de betaling ervoor nog niet binnen zou zijn. Het bedrag was echter al 3 dagen voor vertrek afgeschreven van mijn rekening. Dit heb ik gemeld, samen met het feit dat de ING deze week een landelijke storing had. Niks mocht baten. Vandaag, op de dag van het vertrek, heb ik de reissom teruggestort gekregn van Arke/Tui. Dit geeft daan dat het geld vandaag op hun rekening koet hebben gestaan. Heel spijtig want op deze korte termijn is er geen vervangende vakantie te boeken voor dezelfde prijs.

Desired solution:

vergoeding voor de schade

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 24 juni 2013 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of