Complaint: annuleringsverzekering dubbel afgesloten

user-187500 on 04 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 20 juni 2013 heb ik online een reis naar Tenerife geboekt. Per ongeluk reis-en annuleringsverzekering aangevinkt. Niet gezien, dom. Ik heb een doorlopende reis-en annuleringsverzekering bij mijn verzekeringsmaatschappij ASR. Op 26 juni 2013 aanbetaling gedaan. Op 3 juli wil ik het restant betalen en zie mijn vergissing. Gebeld met Arke, reisverzekering van € 48,= wordt teruggedraaid, annuleringsverzekering van € 285,14 niet. Uitgelegd dat ik nu dubbel verzekerd ben en dat ook aan kan tonen. (polis) Men is niet bereid om terug te betalen, ik zou het al redelijk vinden als ik een gedeelte terug zou krijgen. Immers, pas 2 weken geleden geboekt en nog 6,5 week voordat ik op vakantie ga. Ik ben al jaren klant van Arke, maar dat kan natuurlijk zo veranderen. jammer.

Desired solution:

Gehele of gedeeltelijke terugbetaling van annuleringsverzekering.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Mijn klacht is NIET opgelost en ik heb geen brief of mail van Arke ontvangen. Graag alsnog een reactie!

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 18 juli 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of