Complaint: Antwoord en oplossing op 1ste klacht

user-194293 on 17 August 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 21 juni heb ik een klacht ingediend bij Arke over een geboekte excursie op Mexico. Arke geeft aan binnen 4-6 weken te reageren, iets wat al een lange termijn is. Ik heb echter maar liefst 9 weken moeten wachten op een antwoord.

Dan het antwoord, ik wordt door Arke en de reisleiding op locatie neer gezet als een leugenaar omdat mijn vriend en ik volgens de reisleiding niet het stel waren dat pech gehad heeft met de Jeep, dit was volgens hun een ander stel. Iets wat niet klopt, we zaten namelijk met zijn vieren in de Jeep. Er wordt verwezen dat het andere stel akkoord gegaan is met de oplossing om in een bus de excursie af te maken dus dat we ons eigenlijk niet zo aan moeten stellen want uit eindelijk hadden wij dus helemaal geen pech?!

In 1 woord belachelijk hoe Arke/Holland international omgaat met klachten en ons dus maar gewoon leugenaars noemt.

Ondanks dat we volgens hun niet in de kapotte jeep zaten krijgen we 25% van het totaal betaalde bedrag terug. De helft van de excursie is niet door gegaan dus met 25% nemen wij absoluut geen genoegen, en al helemaal niet als ik zie hoe de reactie van arke is.

Desired solution:

Een minimale teruggave van 50% van het totaal bedrag!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 22 August 2013 at 07:34

Tot op heden heb ik nog geen brief of reactie van Arke ontvangen..

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 20 augustus een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of