My complaint:
Op 21 juni heb ik een klacht ingediend bij Arke over een geboekte excursie op Mexico. Arke geeft aan binnen 4-6 weken te reageren, iets wat al een lange termijn is. Ik heb echter maar liefst 9 weken moeten wachten op een antwoord.
Dan het antwoord, ik wordt door Arke en de reisleiding op locatie neer gezet als een leugenaar omdat mijn vriend en ik volgens de reisleiding niet het stel waren dat pech gehad heeft met de Jeep, dit was volgens hun een ander stel. Iets wat niet klopt, we zaten namelijk met zijn vieren in de Jeep. Er wordt verwezen dat het andere stel akkoord gegaan is met de oplossing om in een bus de excursie af te maken dus dat we ons eigenlijk niet zo aan moeten stellen want uit eindelijk hadden wij dus helemaal geen pech?!
In 1 woord belachelijk hoe Arke/Holland international omgaat met klachten en ons dus maar gewoon leugenaars noemt.
Ondanks dat we volgens hun niet in de kapotte jeep zaten krijgen we 25% van het totaal betaalde bedrag terug. De helft van de excursie is niet door gegaan dus met 25% nemen wij absoluut geen genoegen, en al helemaal niet als ik zie hoe de reactie van arke is.
Desired solution:
Een minimale teruggave van 50% van het totaal bedrag!