Complaint: Anulering vlucht Amsterdam/Barcelona 8306

user-163780 on 26 February 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Arke stedenreis geboekt voor 2 personen met het reserveringsnummer BFNHHG en boekingsnummer 2690311138.

De vlucht van 18 februari om 10.05 uur was geannuleerd.
Volgens de medewerkers op de luchthaven was dit al op vrijdag 15 februari bekend. Op zaterdag 16 februari heb ik nog online ingecheckt. Dat dit nog mogelijk was klopt natuurlijk niet.
Het gevolg dat we ruim 2 uur voor de vliegtijd aanwezig waren op de luchthaven en we ontdekte dat het vluchtnummer niet op de informatieborden voor kwam. Bij de balie van Arke kregen we op een makkelijke manier de boodschap ons bij de luchtvaartmaatschappij Vueling te voegen want die had het probleem veroorzaakt.
Bij de balie van Vueling werden we goed geholpen en op de volgende vlucht gezet.
Helaas was dat pas om 19.00 uur. Voor ons is dit verlies van een halve vakantiedag en op en neer reizen naar huis, om 10 uur op de luchthaven rond te hangen is geen optie.
Bij thuiskomst Arke gebeld en mijn ongenoegen daar kenbaar gemaakt.

Desired solution:

Vergoeding voor het verlies van een halve vakantiedag.Immers als we op tijd hadden kunnen vliegen dan hadden we de middag al van Barcelona kunnen genieten.
Daarnaast vergoeding van de extra reiskosten dat per persoon 12,- euro is.
De velden hieronder moet ik invullen, terwijl ik niets kan zeggen over de snelheid en met welke oplossing jullie komen.
Vandaar deze beoordeling

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben klanten een schriftelijke reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of