Complaint: ARKE, DACHT HET NIET!!

user-87875 on 27 February 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Arke komt eind 2011 met een nieuwe bestemming: Thailand!!
Ik heb gelijk geboekt, betaald en een bevestiging gekregen. Januari 2012 (nog geen maand later) besluit ARKE om de bestemming te annuleren. Dit vernomen via de media echter NIETS van ARKE!! (je moet zelf de informatie halen wat niet erg klantvriendelijk is en veel onzekerheid geeft. Ik moest maar afwachten wat er ging gebeuren, kreeg ik te horen??).
De tickets zag ik iedere dag duurder worden bij de concurrentie en uiteindelijk besloten – omdat er nog steeds geen informatie kon worden gegeven wat er ging gebeuren – elders te boeken….voor uiteindelijk e 160,00 p.p. meer, totaal zijn we dus e 640,00 meer kwijt.
Let wel; ook via arke had je gewoon moeten bijbetalen bij een omboeking.(alleen hoe langer je wacht hoe duurder)

Dit aangegeven bij ARKE ….maar de bekende kleine lettertjes en de algemene voorwaarden werden erbij gehaald!

Op zich netjes te woord gestaan door diverse dames echter ARKE verschuilt zich hier ten onrechte achter.

Je kunt als bedrijf toch niet reclame maken met een nieuwe bestemming en binnen een maand alles weer annuleren en je klanten in de kou laten staan….wat een wanbeleid / onkunde.
Ook ben ik van mening dat als Arke direkt contact had opgenomen met zijn klanten – toen bekend was dat de bestemming geannuleerd ging worden – de tickets bij de concurentie een stuk goedkoper waren geweest. Dit is m.i. nalatigheid van ARKE

De directie van ARKE en TUI kan ook nog een mail van mij verwachten als er geen nette oplossing komt !!

Desired solution:

De directie van ARKE en/of TUI (svdh@tui.nl en Gerrit.slot@tui.nl) dient zijn verantwoording te nemen en te komen met een bos bloemen en een nette oplossing in plaats van zich te verschuilen achter de algemene voorwaarden.
Dit is wanbeleid/misleiding, je kunt toch niet binnen een maand van koers veranderen over de rug van anderen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Geen oplossing. Directie klacht van gemaakt

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De afdeling Klantenservice van Arke heeft vandaag, 29 februari, een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Afzender Arke, afdeling Klantenservice.

All complaints of