Complaint: Arke Daily Dreamdeal

user-152488 on 10 January 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik doe al sinds dag 1 mee (aantoonbaar) met deze aktie en ik heb nog niet één bericht of reactie kunnen vinden dat iemand daadwerkelijk gewonnen heeft. We gaan dit jaar trouwen en een beetje hoop op een meevaller zou daarom wel welkom zijn…

Desired solution:

Openheid van zaken, bekendmaking winnende codes, aantoonbaar resultaat/gevolg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juni 2013 een schriftelijke reactie gestuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of