Complaint: Arke-Kosten totale pakket voor wat je werkelijk krijgt

user-47960 on 26 April 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb onlangs voor het eerst een reis via Arke geboekt, dit deed ik telefonisch. Ik had ook vermeld dat ik normalier verre- Aziatische reizen boek en dat ik daarom nu graag wat meer info wilde. Uiteindelijk een boeking gedaan voor een week all inclusive voor een 4 sterren hotel in Torremollinos. Jullie rekenen mij 7 nachten all inclusive terwijl ik de eerste dag geen maaltijden kan nuttigen en de laatste dag geen diner. Bij aankomst moesten we zolang wachten op iemand bij de airport (ruim een uur)dat ik laat aankwam in het hotel. Voor mij was dit geen 4 sterrenhotel ( jullie geven aan van wel) dat vind ik al bedrog. De volgende dag zag ik geen koekjes, cakes of wat dan ook wat op een high tea leek, ik vroeg er zelfs naar, de andere dagen overigens wel.De plaatjes zijn mooier dan werkelijkheid, ik heb zelfs foto´s genomen van mijn kamer waaruit ik niet kan halen dat ik in een 4 sterren hotel zit en jullie geven aan van wel. Ik ga uit van de informatie die Arke mij geeft. Bij thuiskomst lees ik de verdere reviews en ik zie een all inclusive voor hetzelfde hotel 2 weken voor 600 euro en ik betaalde een week 700 euro: ook dit noem ik bedrog, ik weet dat de prijzen hoger zijn als je een reis alleen boekt, maar dit kan echt niet!!
Ik heb niet waar gekregen voor mijn geld, sterker nog ik heb teveel betaald en jullie misleiden mensen met dit soort info en verkeerde beeldvorming en dat vind ik onacceptabel. Ik heb geen leuke begin gehad van de vakantie, het is me tegengevallen en dat baseer ik op info van jullie site. De hostess gaf ook verkeerde informatie en was heel karig met haar tijd, absoluut geen dienstverlenende instelling. Info mbt excursies klopte ook niet, de data klopte ook niet. Ze probeerde me een reis naar Ronda aan te smeren en later begreep ik van de receptie dat de kloof helemaal niet bezocht mocht worden vanwege gevaar en afbrokkelen, daar was duidelijk iets gaande: dat hoort de hostess te weten. Of misschien wist ze het wel maar krijgen we die info pas terplekke. Op de website geven jullie aan dat er entertainment overdag aanwezig is zoals aqua-aerobics, heb ik ook niet gezien. Alles bij elkaar opgeteld ben ik niet blij, heb ik geen leuke reis gehad en dan heb ik het over het aandeel van Arke.

Desired solution:

Ik heb niet nagedacht over oplossingen,compensatie of tegemoetkomingen, dat laat ik aan jullie over. Maar ik baal er wel behoorlijk van als ik lees hoeveel ik betaal tov wat ik krijg. Normaliter ga ik niet in Europa op vakantie, maar ik voel me wel genomen en belazerd en ik heb duidelijk teveel betaald.

All complaints of