Complaint: Arke neemt klacht van groep over slecht structurele service in hotel Isis Turkije niet serieus!

user-109454 on 20 July 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Betreft klacht over service Arke en hun slechte Hotel acc. en service van Hotel Isis/ Gumbet/Turkije
Arke Kenmerk: BCNCWZ 212250123 vakantie periode 2 t/m 9 juni 2012.

Nadat wij als groep van 8 personen ter plaatse in Turkije bij de hostessen en bijterugkomst in Nederland op 10 juni/2012 in dezelfde week daarop schriftelijk een klacht bij Arke klantenservice ingediend hebben kregen wij pas op 26 juni 2012 indelijk een brief van de klantenservice Mevr M. de Wit.

Inmiddels is het bijna een maand verder en hebben opnieuw NIETS gehoord Arke, niet schriftelijk niet telefonisch zoals vermeld in de klantenservice brief van 26 juni/2012

Heb daarom op 14 juli/2012 een aangetekende brief verzonden en binnen drie dagen antwoord retour gevraagd.

Het is nu vrijdag 20 juli en wederom niets van Arke klantenservice ..zoals hun dit noemen vernomen?
Heb in onze brief een antwoord het volgende gevraagd:
– War ligt het probleem bij Arke klantenservice
– Waarom wordt onze klacht niet serieus genomen?
– Hoever zijn ze met het onderzoek
– Wordt er aanvullend info van onze groep verwacht?

Desired solution:

Aangezien wij als groep van 8 personen ruim € 5000,--- euro betaald hebben en het Isis hotel ons nog geen € 3000,-- waard is zijn wij tevreden als:

A - Arke ons als klanten serieus neemt en netjes te woord staat dan doen wij ook!
B - De door ons een de gevraagde schade vergoeding aan vakantie bederf van € 150,-- p/p. uitkeerd!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben telefonisch contact gehad met de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of