Complaint: Arke Vakantie Azoren van 27 juli t/m 3 augustus

user-121692 on 28 August 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

2e melding van klacht die door Arke als opgelost wordt beschouwt maar door ons niet.

Het enigste dat we van Arke hebben gehoord is dat de klantenservice ons op 20 augustus gebeld hebben met de mededeling dat de klacht ontvangen was en dat er nog contact zou worden gezocht met de reisleiding.

Klacht,
Zondag 29 juli excursie geboekt naar Furnas voor 4 personen, de bus voor de excursie kwam niet opdagen, tour operator Arke had vergeten om ons aan te melden, waardoor deze dag voor ons gedeeltelijk verloren ging. Er werd ons geen compensatie aangeboden.
Het eten in het hotel werd niet warm gehouden, weinig variatie, vanaf ongeveer 20:00 uur lauw.
Na 20:00 uur werd het eten niet meer aangevuld, je moet er elke keer om vragen.
Volgens de reisinformatie zou er drie keer per week live muziek zijn.
Geen entertainment.
Handdoekenservice niet voldoende, geen handdoeken in voorraad.

Reisleider heeft de klacht op 31-07-2012 bij de hotel manager gemeld voor de dagen dat de gasten nog in het hotel verblijven om te proberen het te verbeteren

Desired solution:

Geen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 augustus een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of