My complaint:
2e melding van klacht die door Arke als opgelost wordt beschouwt maar door ons niet.
Het enigste dat we van Arke hebben gehoord is dat de klantenservice ons op 20 augustus gebeld hebben met de mededeling dat de klacht ontvangen was en dat er nog contact zou worden gezocht met de reisleiding.
Klacht,
Zondag 29 juli excursie geboekt naar Furnas voor 4 personen, de bus voor de excursie kwam niet opdagen, tour operator Arke had vergeten om ons aan te melden, waardoor deze dag voor ons gedeeltelijk verloren ging. Er werd ons geen compensatie aangeboden.
Het eten in het hotel werd niet warm gehouden, weinig variatie, vanaf ongeveer 20:00 uur lauw.
Na 20:00 uur werd het eten niet meer aangevuld, je moet er elke keer om vragen.
Volgens de reisinformatie zou er drie keer per week live muziek zijn.
Geen entertainment.
Handdoekenservice niet voldoende, geen handdoeken in voorraad.
Reisleider heeft de klacht op 31-07-2012 bij de hotel manager gemeld voor de dagen dat de gasten nog in het hotel verblijven om te proberen het te verbeteren
Desired solution:
Geen