Complaint: Arke vlucht + accommodatie Hotel Riu merengue dominicaanse republiek

user-140310 on 09 November 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 17-06-2012 ben ik met mij vrouw en kind op vakantie gewest naar de Dominicaanse rep “Hotel Riu merengue ”

De eerste paar dagen leek het op een Paradise, service was supergoed, mensen waren vriendelijk, locatie perfect….

maar snel kwam er verandering in, na een een bezoekje aan hotel RUI Bachata omdat het leuker voor kinderen is ..
zijn wij tot het ontdekking gekomen dat onze koffers door iemand doorzocht waren en kleding parfum,zonnebril mee genomen weerden.

moest 2 dagen achter elkaar bij de balie om het voorval te melden tot dat de politie kwam

hotel security met de politie bij ons gewest .. zij zouden een rapport makken.

die is echter nooit gemaakt de zaak als opgelost vermeld.
wij hebben gevraag om een ander kamer voelde niet veilig in die kamer
nieuwe kamer gekregen maar moeten de kamer binnen een dag verlaten wegen gevaar voor instorten. weer verhuizen
ondertussen heeft de Riu management geen contact met onze genomen

ik heb meerdere keren getracht een afspraak te maken met de manager maar die was steeds niet,
een er is weer gestolen deze keer de speelgoed van mijn kleintje

de hostess gebeld een gevraag om een andere hotel te regelen, zij vroeg als ik zeker wist ? duh

onder tussen tevergeefs geprobeerd om een afspraak te maken met de Riu merengue manager.

na een week van hell zijn wij verhuisd naar een andere hotel.
de hostess had gezegd dat deze een betere hotel was, niet dus.
zij wilde de transfereer naar het nieuwe hotel niet betalen maar dat accepteerde ik niet.

bij aankomst zij wij naar onze kamer gebracht,het is gelijk opgevallen dat de deur was bewerkt met een koevoet
daar heb ik foto’s van gemaakt , de service op de zo genaamd beter hotel was zeer slecht , geen glazen bij de bar, gigantische rijen voor ‘t buffet,weinig keus etc
het was een verschil van dag en nacht,

bvb dij het ontbijt kregen we op de Riu Meregue 4.5 steer verse sap en veel fruit veel keus aan broodjes pannenkoek, in het nieuwe hotel range beperkte keuze

na klachten over de kwaliteit van service en de deur bij de hostess probeerde zij om mij over te hallen om in het hotel te blijven ik zou ook een junior suite krijgen

dat heb ik niet geaccepteerd omdat het was dermate slecht met de service een keuze dat ik er niet mee zou opschieten.

de hostess heeft bekend gemaakt dat zij weinig mogelijkheden had het was blijven of terug naar Riu
met alle gevolgen van dien.

zij heeft de hotel Riu Bachata geregeld maar ik moest zelf de taxi betalen omdat ik wilde verhuizen.
ik was inmiddels 1.5 met alleen maar ellende dat geen twee keer over na dacht huurde een auto en vertrok uit het hotel.

ik probeerde steeds een afspraak te maken met de manager
maar menner was druk bezig om mij te ontwijken.

gelukkig begrijp ik en spreek voleind Spaanse en horde een van de staf medewerker vertellen dat hij op cantor was
toe heb ik in het Spaans gezegd dat hij mij gvd te woord kon staan zij schrokten ervan dat zij hem gelijk belden

hij kwam naar buiten met allerlei nep excuses, ik heb hem verteld dat allemaal BS was dat men niet hoef te wachten bijna 3 weken om een excuses aan te bieden, hij nodigde ons bij de restaurant te komen eten dat hij zou alles regelen

nou hij heeft niet geregel wij en het was niet mogelijk in het restaurant te eten als jij in een ander hotel verblijft….

dus tot aan het laste moment op abusievelijk wijze behandel
ik had verwacht dat Arke een actieve rol in dit verhaal zou hebben
Arke wist dat het andere hotel niet de zelfde service niveau had en toch probeerde mij voor de gek te houden
arke Nederland erkend niet dat arke/Riu mij vakantie verziekt hebben en nu probeer arke 2 nachte te vergoede

ik heb dat geweigerd

Desired solution:

ik heb mij vakantie voor 3 weken geboekt waar van ik een restitutie vraag 1.5 week dat zijn de dagen dat wij aan onze loot zij gelaten waar Arke/Riu hun best gedaan hebben om alles te verpesten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

All complaints of