Complaint: bagage weg

user-171410 on 12 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij zijn 23-05-2013 met het gezin naar rhodos vertrokken, we kwamen laat op de avond op onze bestemming aan, helaas waren we door alle haast van het uitstappen onze dochter (4) haar tas vergeten, er zat ongeveer een waarde aan producten in van 75 euro nieuw, o.a nieuwe boeken, doeboeken , stiften enz.
We hebben dit gelijk gemeld bij onze reisleidster de andere morgen 24-05 die zou erachteraan gaan, ze zou een bericht achter laten bij de receptie, na 3 dagen kwam er bericht dat de vermissing was aangemeld bij het desbetreffende busbedrijf, waarschijnlijk gaat de communicatie daar wat trager dan we gewend zijn.Maandag de 27ste het telefoonnummer gebeld van het kantoor van arke helaas er was nog niks gevonden! De daaropvolgende week zouden we een auto huren en moest mijn man 2 hotels verderop dit met onze reisleidster regelen, kon hij mooi weer eens vragen hoever het stond weer geen nieuws,net voor ons vertrek kwam ik bij toeval onze reisleidster tegen weer even informatie gevraagd dat als we naar huis gingen waar we dan moesten zijn op de luchthaven in rhodos voor gevonden voorwerpen, dat wist ze niet helemaal zeker, mocht er wat gevonden worden zou het aan het arke personeel afgegeven worden! Op de luchthaven Rhodos Arkepersoneel opgezocht, zei kende het verhaal maar er was nog steeds niets gevonden helaas! Eenmaal terug in Nederland wilde ik het graag declareren bij mijn reisverzekering, maar blijkt dat je een P.I.R formulier nodig hebt van de luchthaven op Rhodos. Ik heb er genoeg achter aangezeten dacht ik zo, ik vind het slecht dat het arke-personeel niet op de hoogte is wat ze kunnen betekenen voor de klant in dit soort situaties, zij hadden mij hierop kunnen wijzen!
Tevens is onze buggy nooit aangekomen op luchthaven schiphol, of daar kwijtgeraakt.We kregen 5 dagen na aankomst in nederland het bericht dat onze buggy niet is gevonden…hoe is dat mogelijk?Niemand vertelt ons wat we hiermee moeten of wat voor procedure we moeten volgen, je moet het maar van tevoren weten. Voor ons een reden om niet meer met reisorganisatie arke mee te gaan

Desired solution:

ik denk niet dat er een oplossing is, hiermee krijg ik mijn spullen niet terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 21 juni 2013 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of