Complaint: Binnen anderhalve week onze reis 230 euro goedkoper

user-81313 on 21 January 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben op 24 december 2011 een all-inclusive vakantie geboekt naar Kos voor 11 dagen voor 4 personen. Deze vakantie (alles exact hetzelfde) werd binnen anderhalve week voor bijna 230 euro minder aangeboden. Dit zou voor ons toch 2 dagen extra genieten van onze vakantie zijn geweest. Ik heb mailcontact gehad met Arke en de beginzin was dat ze nooit geld teruggaven. Is het nou een last minute dan snap je dat er prijsverschil kan zijn maar in zo’n korte tijd voor zoveel geld minder. Ik voel me een beetje opgelicht.

Desired solution:

Het verschil terugbetalen of compenseer met 2 dagen langer op vakantie.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft een schriftelijke reactie van onze afdeling Klantenservice ontvangen. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of