Complaint: CARIBBEAN WORLD HAMMAMET Geen paradijs maar HEL

user-199063 on 14 September 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

• Bij aankomst niet de geboekte kamers met zeezicht!

• Bij aankomst niet 3 kamers maar 2, niet zoals geboekt. Na lang praten eindelijk 3 kamers. Het was inmiddels ruim naar middennacht. (kamers 1026 – 1028 – 1032)

• 2e dag verhuist naar andere kamers met zeezicht (aan de voorkant 1016 – 1017 – 1018)

• 3e dag 1x 2 persoonskamer weer verhuisd i.v.m. lekken airco (zelf emmers gezocht en in de nacht eronder gezet) ze zaten voor de helft vol.(van 1018 naar 1020)

• Op de 6e dag een vreselijke lekkage op de etage boven ons. Er was een leiding gesprongen en de slaapkamer van onze jongens zat er recht onder waardoor deze kamer ook vol liep. Het personeel was zelf niet echt actief, ik heb samen met 1 van de kinderen handdoeken voor de andere kamers gelegd en het tapijt uit de gang op het dak gegooid. Samen met een paar Duitse gasten zoveel mogelijk water weggeveegd van de bovenste verdieping.

• Op de 7e dag na heel veel aandringen bij de medewerkster van Arke ( Francis en de hotel manager Mohamed Ali ) zij wij wederom verhuist maar nu naar een ander hotel,( we wilden daar geen minuut langer verblijven!! ) CARIBBEAN WORLD SUN GARDEN HAMMAMET.

• De kamers in dit hotel waren 130, 128 en 126, na het wegbrengen van de bagage bleek de airco van kamer 130 defect te zijn. Er zat niets anders op dan weer te verhuizen naar kamer 120.

• Door onze vliegtijden (zie hieronder) hebben we maar 3 dagen zonder stress gehad!, en een klein beetje kunnen “genieten” van onze vakantie.

• Al deze bovenliggende punten zelf moeten regelen met erg veel moeite.

• Zeer slecht eten ( lees bedorven ) iedereen werd echt ziek van het eten. (buikpijn overgeven en diarree)

• Smerige toiletten op de kamers, vies bad, erg smerige wastafel.

• Lakens van de bedden lieten ook te wensen over, deze waren vies en roken muf.

• Toiletten bij het zwembad te vies voor woorden.(ontlasting aan de muren)

• In het zwembad dreef ontlasting (vaker en meerdere dagen achter elkaar)

• Stinkende eiland in het midden van het zwembad, de palmbomen dood en helemaal onder het water staand. Waardoor er een rottende lucht hing rond dit eiland.

• De stoelen bij het zwembad zijn allemaal defect, voor mij echt onacceptabel om op te liggen met mijn dubbele hernia. Waardoor ik met mijn handdoek op de stenen heb gelegen.

• De trap naar boven richting de glijbanen, alle tegels waren er af waar door het scherpe randen heeft van de tegellijm. Dus niet echt fijn om naar boven te lopen.

• Een erg groot gat in het muurtje bij het ondiepe bad voor de kleine kinderen. Deze muur is hol waar door er zelfs een kind in vast zou kunnen gaan zitten.

• Kinderbuffet was niet aanwezig.

• Frisdranken waren niet te drinken en de helft van de tijd op, we haalden elke dag frisdrank (cola)

• Wij hebben onze reis geboekt na het bekijken van de site en zijn uitgegaan van de foto’s op de site, dat is immers de graadmeter. Niets maar dan ook niets is overeenkomstig met wat er op de site staat!! Alles is kapot, vies en niet onderhouden!! Geen Caribbean paradijs, maar een Caribbean HEL!!

• We leerden in hotel CARIBBEAN WORLD HAMMAMET meer Nederlanders kennen met dezelfde problemen. We zijn samen opgetrokken met deze klachten en bij Francis (Arke) en de hotel manager Mohamed Ali geweest en konden alle 22 (incl. wij) naar het andere hotel, CARIBBEAN WORLD SUN GARDEN HAMMAMET.

• De ontvangen reisspecificaties bij de boeking bevestiging met vluchtnummers van 7 december 2012:

Ik kan hier uit lezen dat alleen de vertrektijden onder voorbehoud zijn en niet de vluchtnummer.

Wij zijn daarom ook erg benieuwd wat de vertrek/aankomst zijn geweest van de volgende vluchten OR33 en OR66 zoals vermeld in de boekingsbevestiging gegevens.

Te schandalig voor woorden, dit hier boven is een opsomming van klachten die gemeld zijn bij Arke hun antwoord hier op is te erg om hier te vermelden. Ik heb maar 1 foto erop gezet van het toilet in de lobby, ik zal jullie de rest besparen.

Desired solution:

Vergoeding van de niet genoten vakantie dagen, van de 11 dagen maar 3 dagen "redelijk" kunnen genieten. 75% retour lijkt me redelijk en niet te veel gevraagd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Gebeld naar de winkel van Arke, omdat ik op hun site het hotel niet meer kon vinden. In de winkel konden ze dat bevestigen maar konden de reden niet vertellen. Wel gek dat hij nu verdwenen is van de site!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Omdat u uw klacht ter beoordeling aan de Geschillencommissie hebt voorgelegd, wordt deze daar verder in behandeling genomen. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of