Complaint: Comfort class –> economyclass reis Aruba 22 juni 2012

user-112294 on 01 July 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 22 juni j.l zijn wij naar Aruba geweest.
Ons werd wel netjes vertelt dat er een stop gemaakt zou worden op Curaçao.
Alle mensen die onderweg waren naar Aruba werd vriendelijk verzocht het vliegtuig te verlaten. Na een uur konden wij weer in stappen voor vertrek naar Aruba.
Echter waren we met 5 personen op reis en we hadden comfort class geboekt.
Maar op het moment dat we in de vliegtuig stapte waren alle stoelen waar we extra voor betaald hadden allemaal bezet. Mensen die economyclass mee vlogen zaten opeens in de comfortclass.
Maar we waren wel met een kleine kind op vakantie die lag te slapen er was belachelijk genoeg geen plaatsen meer in de comfort class.
We moesten met ze 5 in de economyclass gaan zitten. En ook niet eens naast elkaar. Dan wordt er wel gezegd het is maar 20 minuten en wij hebben ervoor betaald.
En de hoofd hostes van de vlucht OR 363 die vertoonde een belachelijke gedrag die mag er wel op aangesproken worden. Zij was de hostes van Curacao naar Amsterdam.
En de plaatsen waren niet eens naast elkaar.
Er kan toch belachelijk genoeg niet verwacht worden dat een kindje van 3 jaar ergens te laten zitten zonder papa of mama in de buurt en die nog slaapt.
Ik heb na al die jaren vliegen met Arke geen goeie woorden meer voor en begrip is ver te zoeken. Helemaal na zo een lange reis is begrip wel gewenst.

Desired solution:

Een deel restitutie wat we te veel hebben betaald voor de comfort class en waar we geen gebruik van hebben kunnen maken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 juli 2012 telefonisch contact met de klant gehad. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of